Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Snackbar Ekmek Teknesi. Meer weten? Ontdek meer
Brahim
2 jun 2026 om 21:09
Bezorging: snel. Kapsalon: oké. Döner: slecht gevuld en weinig vlees. Normaal grotere porties, dit keer niet.
Ricella
31 mei 2026 om 21:31
De pide en pizza zijn veels te lang gebakken. De zijkanten waren verbrand en veels te hard om te eten. De uien op de pizza ook veels te dik gesneden, jammer normaal is het altijd goed
Busra
30 mei 2026 om 12:20
Het was helaas een koude pizza. Ik had voor cola light gekozen maar ik kreeg daarvan een cola zero.
Abdelhakim
29 mei 2026 om 22:54
bedankt broeders
Shaffa
29 mei 2026 om 17:58
Altijd lekker!!
E
26 mei 2026 om 22:16
Top!
Kerim
24 mei 2026 om 18:34
Heerlijk gewoon niks te zeggen
Sevda
24 mei 2026 om 18:30
Ze hebben geen salade in de pan gedaan.
Amrita
22 mei 2026 om 20:42
ik ben hier vaste klant altijd tevreden over het eten en als ze iets vergeten dan brengen ze dat netjes na.
er
20 mei 2026 om 22:37
!
reyhan
17 mei 2026 om 20:17
Was wel koud maar wel redelijk